اعلام آمادگی شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه برای اجرای پروژه های انبوه سازی مسکن در سرتاسر ایران

اعلام آمادگی شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه برای اجرای پروژه های انبوه سازی مسکن در سرتاسر ایران

سرپرست وعضو هیأت مدیره شرکت سرمایه­ گذاری شهرآتیه برای اجرای طرح­ها و پروژه های انبوه سازی مسکن در سرتاسرایران اعلام آمادگی کرد.

مهندس هومن مشعشعی که در گفت ­وگو با روابط عمومی شرکت سرمایه­ گذاری­ شهرآتیه سخن می­ گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: این شرکت همچنانکه در تهران و شهرستان­ها طرح­های مسکونی، تجاری و اداری متعددی در دست اجرا دارد می ­تواند در زمینه احداث پروژه های انبوه سازی مسکن در اقصی نقاط کشور نیز مشارکت داشته باشد و براساس زمانبندی مقرر فی­مابین طرح­ها را به مرحله اجرا در آورد.

وی افزود: ظرفیت کارشناسی و مهندسی و تجربه اجرایی قابل توجهی در این شرکت وجود دارد که این شرکت را به انجام انواع مأموریت­های محوله قادر می­ سازد.

سرپرست شرکت سرمایه­ گذاری شهرآتیه همچنین با اشاره به دو طرح مسکن ۴۰۰ و ۲۰۰ واحدی که این شرکت در مناطق ۱۸ و ۱۹ تهران در دست اجرا دارد، گفت: این شرکت همچنین چندین طرح اجرایی کلان را در شهرهای تبریز، قزوین، مشهد، ساری و برخی از دیگر شهرهای ایران مدیریت می کند که همه این طرح­ها به طور همزمان در حال اجرا هستند.

مهندس مشعشعی در ادامه از بازآرایی ساختار و چارت سازمانی این شرکت به­ عنوان دیگر برنامه ­های در دست اجرا نام برد و افزود: در همین چارچوب برنامه جامع استراتژیک شرکت تدوین و سامانه اطلاعات آنلاین املاک نیز بزودی راه اندازی می­ شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازدیدهای سرزده و دوره­ ای مداوم از پروژه­ های در دست اجرای این شرکت در سراسر کشور گفت: تمامی سعی ما بر این است که طرح­های اجرایی بموقع و براساس زمانبندی مقرر و بدون تأخیر آماده بهره ­برداری شوند.

سرپرست شرکت سرمایه­ گذاری شهرآتیه در پایان افزود: این شرکت ضمن افزایش مداوم میزان قابلیت­های حرفه­ ای خود و استفاده از ظرفیت­های مشاوران داخلی و بین ­المللی، ارتقاء سطح فناوری های مورد استفاده در ساخت پروژه ها را نیز در دستورکاردارد.