بهره برداری از سامانه آنلاین اطلاعات املاک شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه بزودی آغاز می شود

بهره برداری از سامانه آنلاین اطلاعات املاک شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه بزودی آغاز می شود

به منظور اطلاع دقیق از وضعیت املاک و مستغلات مربوطه در تهران و شهرستانها و فراهم کردن زمینه مناسب برای برنامه ریزی و استفاده بهینه از امکانات موجود، سامانه آنلاین اطلاعات املاک شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه بزودی راه اندازی می شود.

محمد جعفر صالحی گلباغی معاون املاک و فروش شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه در گفت و گو با ستاد خبری روابط عمومی با اعلام این مطلب گفت: اقدامات مربوط به ایجاد سامانه آنلاین اطلاعات املاک که از چندی پیش شروع شده تاکنون پیشرفت مطلوبی داشته و قریب ۷۰ درصد کار انجام شده است.

وی تصریح کرد که دسترسی به اطلاعات املاک این شرکت تاکنون به روش سنتی و فیزیکی بوده و مشاهده آنلاین و به روز اطلاعات امکانپذیرنبوده است.

صالحی در بخش دیگری از سخنان خود با ذکر این مطلب که اولین برنامه ما از بدو شروع به کار تعریف یک زیر ساخت اجرایی برای معاونت املاک این شرکت بوده است، گفت: تمامی اطلاعات مربوط به خرید و فروش املاک و مستغلات توسط شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه از سال ۱۳۹۰ به بعد در این سامانه قابل مشاهده خواهند بود.

معاون املاک و فروش شرکت شهرآتیه همچنین افزود: در این سامانه نقشه های جی.آی.اس و نمایشگرهای املاک کل کشو همراه با مختصات جغرافیایی مناطق مختلف به صورت آنلاین و آفلاین قابل مشاهده خواهند بود.

به گفته وی شناسایی املاک مازاد بر نیاز و برنامه ریزی برای فروش مزایده ای یا تهاتر آنها از دیگر اقدامات این معاونت ظرف ماههای اخیر بوده است.

صالحی با اشاره به طرح های اجرایی متعددی که این شرکت در تهران و شهرستانها در دست اجرا دارد افزود: به عنوان مثال این شرکت دو طرح ۴۰۰  و ۲۰۰ واحدی را در مناطق ۱۸ و ۱۹ تهران در دست احداث دارد  و در همین حال می تواند درزمینه عملیات اجرای طرح های انبوه سازی مسکن در کشورنیز مشارکت داشته باشد.