شهر آتیه در یک نگاه

شهر آتیه در یک نگاه

شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه در سال ۱۳۸۶ با نام شرکت سرمایه گذاری فجر شمس آتیه (سهامی خاص) تاسیس شد و از سال ۱۳۸۹ تا کنون بعنوان بازوی تخصصی بانک شهر در حوزه پروژه های عمران و توسعه شهری، با رویکرد ایفای نقش مسئولیت اجتماعی در راستای توسعه پایدار شهری، با عنوان شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه (سهامی خاص) به فعالیت خود ادامه داد. سهامدار اصلی این شرکت بانک شهر بوده و در حال حاضر سرمایه شرکت بالغ بر ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال می باشد.
فعالیت های شهرآتیه، در چهار حوزه عمران و توسعه شهری، املاک و مستغلات، بازرگانی و تامین، و سرمایه گذاری و روابط بین الملل دسته بندی می گردد.
این شرکت علی رغم عمر نسبتاً کوتاه خود نسبت به سایر شرکت های فعال درحوزه ساخت و ساز و املاک و مستغلات، به اجرای پروژه های عظیمی در حوزه عمران و توسعه شهری پرداخته است و اکنون با گذشت بیش از ۱۶ سال از عمر فعالیت، بالغ بر ۵۰۰ قرارداد با ارزش مالی ۲۵ هزار میلیارد تومان اجرا نموده است.

آرمان شهرآتیه را می توان از نام آن دریافت کرد. شهرآتیه، به دنبال آتیه درخشان برای شهرهای ایران است و در این مسیر از ارائه هیچ خدمتی برای آبادانی و سربلندی ایران عزیزمان دریغ نخواهد کرد. چشم انداز شهرآتیه این است که در بیش از ۱۰ سال، برترین شرکت در خاورمیانه در حوزه عمران و توسعه شهری، باشد.