مهندسان پیشگامان عرصه علم و فناوری

مهندسان پیشگامان عرصه علم و فناوری

مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه در پیامی فرارسیدن پنجم اسفندماه، زادروز دانشمند فرزانه و مهندس برجسته ایرانی، خواجه‌نصیرالدین طوسی و روز مهندسی را تبریک گفت.

مهندسان به‌عنوان پیشگامان عرصه علم و فناوری، با خلاقیت، نوآوری و تلاش بی‌وقفه خود، نقشی اساسی در توسعه و پیشرفت کشور ایفا می‌کنند و امروز در پرتو تلاش و مجاهدت آنها، شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف علمی، صنعتی و اقتصادی کشور هستیم.

پنجم اسفند، زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی، مناسبتی ارزشمند برای بزرگداشت جایگاه مهندسی است. موعدی برای پاسداشت تفکر مهندسانی که توسعه ‌ساز و تحول‌ آفرین بوده‌اند و با تکیه بر اندیشه‌ و عمل خود جامعۀ امروز را بهتر از گذشته ساخته‌اند.

مهندسان تاریخ ایران سربلند به وجود اندیشمندان، مهندسان، دانشمندان و بزرگانی مفتخر است که پایه های تمدن این مملکت را بنا نهاده و آثاری شگرف از خود به یادگار گذاشته اند که با گذشت سالها و قرن ها، همچنان محکم و پابرجا ایستاده اند. آنچه از آن نسل اندیشمند و فرهیخته به جامعه امروزمتخصصان، اندیشمندان و مهندسان ایران در ردیف میراثی گرانبها بر جا مانده، اخلاق حرفه ای، روحیه خودباوری و تعهد است که در کنار توانمندی، خلاقیت و پشتکار مهندسان و متخصصان برای اعتلا و سربلندی میهن به کار گرفته می شود.

سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس؛ تقارن ارزشمندی است که آن را به فال نیک می گیرم و ضمن تبریک این روز بزرگ، برای تمامی مهندسان ایرانی، به خصوص همکاران ارجمندم در خانواده ی بزرگ شرکت  آب منطقه ای تهران به عنوان مجموعه‌‌ای پویا و متکی بر دانش مهندسی که از دانش‌ آموختگان رشته‌های مختلف مهندسی بهره برده و همواره کوشیده است تمامی ظرفیت‌های تخصصی در اختیار خود را برای توسعۀ صنعت آب کشور  به کار گیرد توفیق روزافزون، صحت و تندرستی و بهروزی از خدواند منان مسئلت می‌نمایم.

 امید است با الهام ازفناوری های نوین وخلاقانه و همسو با رعایت مقررات مهندسی، اندیشه و روش مهندسان ایرانی برای همگان همانند گذشته الگو قرار گیرد.

هومن مشعشعی

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره