حلول مبارک نیمه شعبان، نوید بخش طلوعی از جنس عدالت و امید به آینده است

حلول مبارک نیمه شعبان، نوید بخش طلوعی از جنس عدالت و امید به آینده است

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه در پیامی ولادت با سعادت قطب عالم امکان، امام زمان(عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف)را تبریک گفت و عید معظم  شعبان را تجلی وعده‌ی الهی و نوید بخش طلوعی از جنس عدالت و امید به آینده برشمرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه، متن پیام هومن مشعشعی به شرح زیر است:

نیمه شعبان و فلسفه ظهور، فطرت انسان‌های خداجو، حق‌طلب و عدالت‌خواهی را به تصویر می کشد که در جست‌وجوی آزادمردی از تبار امامت و برقرار‌کننده عدل و داد هستند تا عدالت و برابری را به جهانیان و منتظرانش عرضه کند. نیمه ماه شعبان، تجلی وعده‌ی الهی و نوید بخش عدالت و امید به آینده و گذرگاه مؤمنان به سوی ماه ضیافت الهی ماه مبارک رمضان است تا انسان بتواند با نیایش و فروتنی و طلب بخشش به صفای درون و نورانیّت خویشتن بپردازد و با شیرینی و چشم‌روشنی‌ و الطاف الهی این ماه عزیز به سوی افق های روشن و متعالی آینده حرکت کند.

اینجانب ولادت مسعود حضرت بقیه الله (ارواحنا فداه) را به مردم عزیز و مومن ایران به ویژه همکاران تلاشگر شرکت شهرآتیه تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم این عید بزرگ فرصت مغتنمی‌ در کسب برکات مادی و معنوی و تکمیل‌ ذخائر روحی و فکری‌ در جهت‌ آرمانهای‌ الهی و اخلاقی‌ و احیاء زندگی‌ حقیقی‌ باشد.