گسترش تعاملات با بخش خصوصی و عمومی، در دستور کار شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه

گسترش تعاملات با بخش خصوصی و عمومی، در دستور  کار شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه
گسترش تعاملات با بخش خصوصی و عمومی، در دستور کار شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه
سرپرست شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه گفت:

در توسعه پروژه­ های شهری، ساختمان­ سازی و عمران، آمادگی سرمایه­ گذاری و مشارکت گسترده با بخش عمومی و خصوصی را داریم.

به گزارش روابط عمومی، مهندس مشعشعی در جریان دیدار از نمایشگاه فرصت های سرمایه­ گذاری شهر تهران با بیان اینکه تعاملات با بخش خصوصی و عمومی، در دستور کار شرکت شهر آتیه دارد، گفت: در توسعه پروژه­ های شهری و ساختمان سازی و عمران، آمادگی سرمایه­ گذاری و مشارکت  گسترده را داریم.

وی افزود: در بخش عمومی و  تأمین مالی پروژه ­های شهری، شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه ارائه دهنده خدمات فنی و تامین مالی پروژه­ ها توسط بانک شهر صورت می­گیرد .

سرپرست شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه خاطر نشان کرد:

حوزه­ های عمومی مثل شهرداری­ها به خوبی می‌توانند از فرصت همکاری با بانک شهر و شرکت شهر آتیه در راستای

توسعه پروژه­ های و بازآفرینی شهری استفاده کنند.

مشعشعی ادامه داد:  شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه در بخش خصوصی آمادگی سرمایه­ گذاری و مشارکت در حوزه ساختمانی و عمران را دارد و در این زمینه پررنگ­تر از همیشه، فعالیت می­کند.

وی با بین اینکه  شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه در آینده در زمینه­ های مختلف دیگری حضور خواهد داشت، تصریح کرد: ضمن توسعه فعالیت­های موجود در حوزه­ های دیگر سرمایه­ گذاری از جمله حوزه استارتاپ­ها و حوزه تأمین مالی که به ساخت و ساز و توسعه شهری مربوط می­شود، ورود خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در بخش املاک بانک  شهر پروژه­ های متنوعی تعریف شده است، بیان داشت: با حضور در پروژه ­های مختلف شهری و املاک و همکاری با بخش حمل و نقل عمومی و تعامل با شرکت­های مترو و شهرداری­ها، شاهد شکوفایی بیش از پیش شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه در سایه حمایت­های مشفقانه بانک شهر خواهیم بود.