برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سرمایه‌گذاری شهرآتیه در تاریخ ۰۹/۱۲/۱۴۰۱ با حضور ۱۰۰ درصدی نمایندگان سهامداران و حسابرس و بازرس قانونی در محل سالن کنفرانس شرکت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری شهرآتیه، جلسه پس از اعلام آقای دکتر آخوندی(رئیس مجمع) به طور رسمی آغاز و پس از ارائه گزارش فعالیت هیات مدیره توسط آقای مهندس مشعشعی(سرپرست شرکت)، صورتهای مالی منتهی به ۳۰/۰۹/۱۴۰۱ تصویب و درخصوص سایر موارد حائز صلاحیت مجمع عمومی عادی اعم از انتخاب اعضای حقوقی هیات مدیره،حسابرس و بازرس قانونی و … که در دستور کار جلسه قرار داشت، اتخاذ تصمیم صورت گرفت.

لازم بذکر است شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه توانست نسبت به اخذ گزارش حسابرس و بازرس قانونی را برای صورتهای مالی منتهی به ۳۰/۰۹/۱۴۰۱ با اظهار نظر مقبول(منصفانه) اقدام نماید که این مهم با توجه به گذشت بازه زمانی ۸ ساله از آخرین گزارش مقبول شرکت، حاکی از مساعدت و همکاری همه جانبه مجموعه بانک شهر  و کارکنان پرتلاش شرکت میباشد. در پایان، جلسه پس از تشکر و قدردانی سهامداران  از سرپرست و اعضای محترم هیات مدیره و سایر همکاران شرکت با ذکر صلوات خاتمه یافت.