برگزاری جلسه مشترک مدیرعامل شرکت با کارکنان معاونت مالی و اداری

برگزاری جلسه مشترک مدیرعامل شرکت با کارکنان معاونت مالی و اداری

به گزارش روابط عمومی شرکت شهر آتیه، جلسه مشترک کارکنان معاونت مالی و اداری با حضور مدیرعامل و معاون مالی و اداری شرکت در سالن جلسات شرکت برگزار گردید. در ابتدای جلسه دکتر ضرغامی مدیر حوزه مدیریت ضمن عرض خوشامد و خیرمقدم به همکاران و سپاس از تلاش و همکاری تمامی همکاران شرکت و کارکنان معاونت مالی و اداری، برگزاری جلسات اینچنینی را یکی از راه های ارتقاء انگیزه و تقویت همدلی دانستند و اظهار امیدواری کردند که انشاالله برگزاری این جلسات  با حوزه های دیگر ادامه یابد.

مهندس شاطری معاون مالی و اداری شرکت ضمن ارائه گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه معاونت مالی و اداری بویژه در مورد تطبیق حساب ها، تسویه تسهیلات شرکت و همچنین شفاف حسابهای فیمابین شرکت و شهرداری ها و بانک شهر، افزودند: هماهنگی و یکپارچگی در مجموعه معاونت مالی و اداری به نحو مطلوبی در جریان می باشد. ایشان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت و پشتیبانی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت در طول این مدت ابراز امیدواری کردند که در ادامه مسیر بتوانیم با همدلی و هماهنگی بیش از پیش در تحقق اهداف مشترک شرکت گام برداریم.

در ادامه جلسه مهندس دهقانیان مدیرعامل شرکت ضمن تشکر از تلاش و زحمات همه همکاران شرکت و کارکنان معاونت مالی و اداری، از فضای همدلی و تلاش ایجاد شده در شرکت ابراز خرسندی نموده و افزودند: یکی از پیش شرط های اساسی و لازم جهت ایجاد ثبات و پیشرفت فعالیتهای مرتبط با شرکت، ایجاد ارتباط قلبی و درونی با مجموعه نیروی انسانی شرکت می باشد. نایب رئیس هیات مدیره شرکت خاطر نشان کردند: در طول چند ماه گذشته با برنامه ریزی انجام شده اقدامات شایسته ای در حوزه های مختلف شرکت انجام گرفته است که انشاالله بزودی شاهد نتایج آن خواهیم بود. ایشان در ادامه اظهار داشتند: تمامی همکاران به مثابه عضوی از خانواده شهر آتیه هستند و بایستی به نحوی تلاش کنند که نقش خود را به بهترین شکل ممکن ایفا نموده و همچنین مدیران هم نیز همراه با پرسنل برنامه های مناسب را جهت برقراری ارتباط موثر و منطقی و دوستانه ایجاد نمایند.

در پایان جلسه مدیرعامل شرکت به پاس زحمات همکاران حوزه مالی در فرایند بستن حساب ها جهت برگزاری مجمع سالانه شرکت از کارکنان ذیل تقدیر و تشکر نمودند.

  • حسین فیضی زاده

  • غلامرضا آقایی

  • محمد شهاب عباسی

  • زینب صالحـی

  • ناهید عشق آبادی

  • زهرا وادی پور

  • معصومه خامی

  • خاطره فرخی

  • فاطمه صالح آبادی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *