برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون فنی و مهندسی شرکت

برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون فنی و مهندسی شرکت

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه، جلسه تکریم و معارفه معاونین جدید و سابق فنی و مهندسی شرکت با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران و پرسنل معاونت فنی و مهندسی در محل سالن جلسات شرکت برگزار گردید.

مهندس رضایی نژاد معاون سابق فنی و مهندسی شرکت ضمن تبریک ایام ربیع الاول و آرزوی سلامتی برای همه همکاران شرکت، اظهار داشتند: در بیش از دو سالی که از حضور ایشان در معاونت فنی و مهندسی گذشته، فعالیت های مثبتی انجام گرفته و با توجه به بضاعتی که در مجموعه وجود داشته و حسب تعاملاتی که در گذشته انجام شده بود، الحمدالله فعالیت ها به خوبی پیش رفته و انشاالله در روزهای آتی شاهد نتایج مثبت این تلاشها و فعالیتها خواهیم بود. مهندس واعظی معاون جدید فنی و مهندسی شرکت در ادامه ضمن عرض سلام به تمامی مدیران و همکاران شرکت، از حسن عنایت مهندس دهقانیان نسبت به انتخاب ایشان تشکر نموده و اظهار امیدواری کردند در مسئولیت جدید، با همکاری همه همکاران بتوانند در جهت تحقق اهداف شرکت اقدام نمایند.

در ادامه جلسه، مهندس دهقانیان مدیرعامل شرکت ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فرخنده ماه ربیع الاول و تشکر و قدردانی از زحمات و تلاشهای مهندس رضایی نژاد در مدت زمان مدیریت ایشان، افزودند: معاونت فنی و مهندسی شرکت بعنوان موتور محرکه شرکت بوده که دارای وظایف اساسی و مهم می باشد و انتظار می رود شاهد تلاش بیش از پیش همکاران در این حوزه باشیم.

ایشان ضمن آرزوی موفقیت برای مهندس رضایی نژاد در تمامی عرصه های شغلی و زندگی شخصی، خاطر نشان کردند: مهندس واعظی نیز از نیروهای متخصص و خبره در حوزه های مرتبط با مباحث فنی و مهندسی می باشند. مدیرعامل شرکت ابراز امیدواری کردند که مهندس واعظی ضمن سر و سامان دادن به پروژه های قبلی شرکت، با همکاری معاونت املاک و فروش شرکت نسبت به برنامه ریزی و هماهنگی لازم جهت شروع پروژه های جدید اقدام نمایند.

مهندس دهقانیان در ادامه افزودند: با پیگیری های انجام شده قرارداد تراموای شیراز در شورای شهر شیراز مصوب گردیده و انشاالله ظرف دو هفته آینده ابلاغ خواهد شد. همچنین مذاکراتی با مجموعه شهرداری اهواز جهت شروع مطالعات تراموای اهواز انجام گردیده است که امیداوریم بزودی فاز مطالعات آن شروع گردد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *