تجلیل از مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه

تجلیل از مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه

در دومین همایش سالانه توسعه سرمایه گذاری در شیرازصورت گرفت

تجلیل از مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه

درهفتادوپنجمین نشست معاونین مالی و اقتصادی شهرداری کلان‌شهرهای ایران به میزبانی شیراز از مهندس هومن مشعشعی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه تقدیربه عمل آمد.

در این نشست علاوه بر معاونین مالی و اقتصادی شهرداری کلان‌شهرها، مسولینی از بانک شهر  و شرکت‌ سرمایه گذاری شهرآتیه نیز حضور داشتند.

در این همایش که مهندس مشعشعی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه نیز حضور داشتند به عنوان سرمایه گذار پروژه توسعه میدان اول میوه و تره بار کلانشهر شیراز و همکاری های مستمر با مجموعه مدیریت شهری، مشارکت در ساخت پروژه های سرمایه گذاری شهری، و تحقق توسعه پایدار شهر با اعطای لوح از ایشان تقدیر به عمل آمد.

در نشستی که در حاشیه این رویدا با حضور شهرداران کلان شهرها، مدیرعامل بانک شهر و جمعی از مدیران شهری شکل گرفته بود. شهردار شیراز بانک شهر و شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه را ظرفیتی ویژه برای مدیریت شهری از ابرشهر تهران تا کلان‌شهرها، مراکز استان‌ها و شهرهای دیگر دانست.

شهردار کلان‌شهر شیراز با بیان اینکه شرکت‌های زیرمجموعه بانک شهر ظرفیتی برای تأمین منابع مالی کلان‌شهر‌ها هستند و مسائل کلان‌شهرها را باید با همدلی، هوشمندی و استفاده از فرصت مدل‌های جدید تأمین مالی از بستر بانک شهر حل کرد.

مدیرعامل بانک شهر نیز با بیان اینکه در این نشست راهکاری برای برون‌رفت از وضعیت رکود درآمدی در شهرداری‌ها برای جذب سرمایه‌گذاری مطرح شد، گفت: در این خصوص بانک شهر بسته پیشنهادی خود را در قالب بحث طرح نهضت ملی مسکن، ظرفیت املاک و مستغلات و مجوز منتشره برای تشکیل صندوق املاک و مستغلات برای فروش یونیت‌های سرمایه‌گذاری به افراد خرد از طریق بازار سرمایه ارائه داد.

سیدمحمدمهدی احمدی با اشاره به اینکه بانک شهر با توجه رابطه سهام‌داری با شهرداری‌ها در این زمینه پیشرو بوده است، ابراز امیدواری کرد: بانک شهر بتواند نقش‌آفرینی موثری برای خدمت رسانی به شهروندان کلان‌شهرها را ایفا کند.

بر اساس این گزارش مهندس مشعشعی پس از بازدید از نمایشگاه کارگروه های تخصصی سرمایه گذاری شهرداری شیراز، با حضور جمعی از مدیران شهری و هیات همراه در محل پروژه، کلنگ احداث توسعه میدان اول تره بار شهر شیراز توسط ایشان به زمین زده شد.