تجلیل از بانوان شاغل شرکت به مناسبت روز زن

تجلیل از بانوان شاغل شرکت به مناسبت روز زن

تجلیل از بانوان شاغل شرکت به مناسبت روز زن

به مناسبت سالروز میلاد خجسته حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا (س)، بزرگداشت مقام مادر و روز زن با اهداء لوح تقدیر و هدیه از بانوان شاغل در این شرکت تجلیل شد.
مهندس هومن مشعشعی مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه؛ با اشاره به جایگاه زنان در جامعه به عنوان یکی از نقش های برجسته و تاثیرگذار در سلامت روح و روان خانواده و جامعه عنوان کرد؛ بانوان شاغل در ادارات و سازمان ها جدا از وظیفه بزرگ مادری و تعلیم و تربیت فرزندان توانسته اند به خوبی در حوزه های مختلف اداری و در بخش های مختلف شرکت نقش مهمی ایفا کنند که این خود نشان از پشتکار، وظیفه شناسی و دلسوزی درانجام امور محوله آنان دارد.

مهندس مشعشعی با اشاره به نظم و انضباط ،جدیت در کار و مسئولیت پذیری بانوان از آمادگی مدیران شرکت جهت دریافت ایده‌ها و نظرات آنها گفت و افزایش همدلی و همراهی کارکنان را رمز موفقیت شرکت دانست که می‌تواند منجر به تحولات بیشتری شود.

سپس معاونین و مدیران شرکت به نوبت مقام مادر و روز زن را خدمت همکارن تبریک گفتند. در پایان این نشست با اهدای لوح سپاس و  هدایا به رسم یادبود از تلاش و زحمات بانوان تقدیر به عمل آمد.