سرپرست و عضوء هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه طی پیامی به مناسبت پانزدهمین سالگرد تاسیس این شرکت بر لزوم گسترش و دامنه فعالیت ها تاکید کرد.

مهندس هومن مشعشعی در این پیام آورده است: شانزدهم بهمن ماه سالگرد تأسیس شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه را خدمت این خانواده بزرگ تبریک و تهنیت عرض می نمایم، این روز بهانه ای است که تلاش صادقانه کلیه مدیران، کارکنان و پرسنل اجرایی را ارج نهاده و پانزدهمین سال حرکت و فعالیت مستمر را در برخورداری از این سازمان حرفه ای در کنار یکدیگر جشن بگیریم. شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه در این سالها توانست در مسیر رشد و توسعه با همت و کوشش بی دریغ کلیه همکاران با اجرای پروژه های مختلف در حد مطلوب اقداماتی درخور توجه را در جهت عمران و آبادانی شهرهای ایران عزیزمان به منصه ظهور برساند. در این مقطع کنونی نیز می طلبد که در ادامه مسیر با عزمی راسخ و فعالیت مستمر و هدفمند و با بهره گیری از تجارب و توانمندی های کلیه همکاران، گامی موثر به جهت انجام پروژه های بزرگ برداریم.

بی شک ” شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه” با در اختیار داشتن سرمایه های عظیم بالاخص بهره مندی از نیروهای انسانی کارآمد و مجرب، می تواند برای تداوم و اعتلای قابلیت های خود در عرصه های فنی و مهندسی ملی و بین المللی حضوری فعال داشته باشد.

اینجانب لازم است در آستانه پانزدهمین سالگرد تأسیس شرکت ، مراتب قدردانی و سپاس خود را خدمت همه همکاران محترم ابراز داشته و سعادت، کامیابی و سلامتی شما عزیزان را از خداوند متعال آرزومندم. امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم ضمن تحقق چشم اندازهای شرکت، در رسیدن به اهداف عالیه بانک شهر موفق باشیم.

طبعاً دستیابی به این اهداف مستلزم فراهم نمودن ساز وکارهای لازم از قبیل افزایش قابلیت ها، استفاده بهینه ازامکانات و مهمتر از همه اعمال مدیریت متعهدانه، هوشمند و بروز این شرکت مطمئناٌ دست یافتنی است.