پیام تبریک مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه به مناسبت فرارسیدن عید باستانی نوروز

پیام تبریک مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه به مناسبت فرارسیدن عید باستانی نوروز

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه طی پیامی نوروز ۱۴۰۳ را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه؛ مهندس هومن مشعشعی طی پیامی عید باستانی نوروز را به کارکنان این شرکت تبریک و تهنیت گفت.

در این پیام آمده است؛

فرا رسیدن رستاخیز باشکوه و پرطراوت بهاری طبیعت مجالی است گرانبها برای حمد و سپاس ایزد منان و زمانی است برای اندیشیدن به خالق لایتناهی و مواهب الهی و نوروز زمانی است برای نو شدن و تازه شدن و حرکت به سوی تکامل.

بار دیگر موهبت الهی، گستره پر مهر زمین را به سر سبزی و خرمی آراست  و سالی دیگر فرارسید تا حیاتی‌نو و شکوفایی دوباره را به عنوان سر آغاز مجدد در زندگی نوع بشر قرار دهد، سال ۱۴۰۲ را با تمام فراز و نشیب ها با یاری خداوند متعال و تلاش و ایستادگی تمامی همکاران پشت سرگذاشتیم. اکنون زمان آن است که با تکیه بر تجربه گذشته و افق پیش رو ضمن تداوم گام برداشتن در مسیر رشد و پویایی بی وقفه، خود را برای انجام پروژه ها و کارهای جدید آماده ساخته و همسو با تحول طبیعت بهترین‌ها را از خداوند متعال مسالت نمائیم.

با عرض تبریک و شادباش فرا رسیدن سال نو، افتخار دارد بدینوسیله از تلاش، همدلی و همراهی یکایک اعضای محترم هیات مدیره و همچنین تمامی کارکنان محترم که سرمایه اصلی هر شرکت محسوب می شوند، تشکر و قدردانی نموده و امید آن دارم این عید باستانی با تحول قلبها و رویش معنویت در انسان‌ها همراه باشد.سالی سرشار از خیر و خوشبختی و تحول و شکوفایی را برای شما آرزومندم.

هومن مشعشعی

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره