مشارکت پررنگ شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه با بخش عمومی و خصوصی در عمران و توسعه شهری

مشارکت پررنگ شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه با بخش عمومی و خصوصی در عمران و توسعه شهری

مهندس مشعشعی  با اشاره به زمینه فعالیت و اهداف و ماموریت های شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه از مشارکت و سرمایه گذاری بیش از پیش شرکت در احداث پروژه های ساختمانی و نوسازی و بهسازی با بخش عمومی و خصوصی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی  بانک شهر، سرپرست شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه، عمران و توسعه شهری، املاک و مستغلات و همچنین تاًمین مصالح و تجهیزات ساختمان و تسهیل گری در تاًمین مالی، را سه حوزه اصلی فعالیت های این شرکت عنوان کرد و گفت: شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه در حوزه پروژه های عمران و توسعه شهری، با رویکرد ایفای نقش مسئولیت اجتماعی در راستای توسعه پایدار شهری، مرجع اصلی در بانک شهر محسوب می شود و  دامنه فعالیت این شرکت در حال گسترش می باشد.

مهندس مشعشعی با بیان اینکه تعاملات با بخش خصوصی و عمومی، در دستور کار شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه قرار دارد، گفت: در توسعه پروژه های شهری، عمران و ساختمان سازی، آمادگی سرمایه گذاری و مشارکت  گسترده را داریم.

مشعشعی ادامه داد: شرکت شهر آتیه آمادگی سرمایه گذاری و مشارکت در حوزه ساختمانی و عمران را در بخش خصوصی و عمومی را دارد و در این زمینه پر رنگ تر از همیشه ، فعالیت می کند.

وی افزود: در بخش تسهیل گری تاًمین مالی پروژه های شهری ، شرکت شهر آتیه ارائه دهنده این خدمات به پروژه های کلان شهر است فنی و تامین مالی پروژه هایی است که  توسط بانک شهر تاًمین مالی می شود.

سرپرست شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه با اشاره به قراردادهای فعلی این شرکت با شهرداری کلان شهرهای تهران، اردبیل، تبریز و شیراز  خاطر نشان کرد: شهرداری ها به خوبی می‌توانند از فرصت همکاری با بانک شهر و شرکت شهر آتیه در راستای  توسعه پروژه های و باز آفرینی شهری استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه  با توجه به املاک متعلق به پروژه های این شرکت متنوعی تعریف شده است، بیان داشت: با حضور در پروژه های مختلف شهری و تعامل با شرکت های مترو و شهرداری ها، شاهد شکوفایی بیش از پیش شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه در سایه حمایت های بانک شهر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه  شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه در آینده در زمینه های مختلف دیگری حضور خواهد داشت، تصریح کرد: ضمن توسعه فعالیت های موجود در حوزه های دیگر سرمایه گذاری از جمله حوزه استارتاپ ها و سایر حوزه تامین مالی که به ساخت و ساز و توسعه شهری مربوط می شود، ورود خواهیم کرد.

وی با تشریح اینکه شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه  کار خود را از اواخر سال۸۹  شروع کرده گفت: سهامدار اصلی این شرکت گروه مالی شهر است و در حال حاضر سرمایه ثبت شده شرکت بالغ بر ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و ارزش خالص داری ها حدود  شرکت۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال برآورد می گردد.

وی ایجاد سامانه مزایده و مناقصه را از خدمات آتی این شرکت عنوان کرد که روند طراحی آن آغاز شده و  با نهایی شدن آن، مخاطبین می توانند اطلاعات  املاک را به صورت آنلاین مشاهده کنند و خدمات مزایده و امور پیمانکاری بر بستر  سامانه املاک امکان پذیر خواهد شد.