مراسم کلنگ زنی توسعه میدان میوه و تره بار مرکزی کلانشهر شیراز

مراسم کلنگ زنی توسعه میدان میوه و تره بار مرکزی کلانشهر شیراز

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه؛ مراسم کلنگ زنی توسعه میدان میوه و تره بار مرکزی کلانشهر شیراز با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه و جمعی از مسئولین شهری برگزار شد.

با حضور هومن مشعشعی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه ، محمد حسن اسدی شهردار محترم شیراز، رئیس شورای و جمعی از مسئولین؛ مراسم کلنگ زنی توسعه میدان میوه و تره بار مرکزی کلانشهر شیراز برگزار شد.

ارزش افزوده طرح توسعه میدان مرکزی میوه و تره بار پس از احداث به بیش از ۵۵۰۰ ملیارد تومان می رسد: این پروژه با مشارکت شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه آغاز به کارکرده که مجموع آورده های شهرداری شیراز و شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه بیش از ۳۱۴۵ ملیارد تومان  بوده که پس از اینکه پروژه احداث شد، بیش از پنج هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان می رسد.

بنا به گفته حمیدرضا اسماعیلی معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز این پروژه بعد از هفت ماه به یک نقطه مشترک رسیده که ۱۰۲ غرفه به این میدان اضافه شده و مجموعه ای اقامتی ، تفریحی و درمانی در این پروژه بزرگ گنجانده شده که توسط شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه آغاز به کار خواهد کرد و در مدت مشخص شده به بهرداری می رسد.

لازم به ذکر است میوه و تره بار شهر شیراز یکی از بزرگترین میدان های میوه و تره بار در کشور است.