برگزاری جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت

برگزاری جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه، اولین جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت در سال جدید در روز دوشنبه مورخ ۹۹/۰۲/۰۱  با حضور مدیرعامل و معاونین و مدیران شرکت برگزار گردید.

مهندس دهقانیان مدیرعامل شرکت ضمن عرض تبریک سال جدید و آرزوی توفیق و سلامتی برای همه همکاران، ابراز امیدواری کردند که سال جدید توام با سلامتی و توفیقات روز افزون برای همه همکاران باشد. نائب رئیس هیات مدیره اظهار داشتند: این جلسه راهگشای همه همکاران و مدیران در سال جدید خواهد بود و انشاالله در سایه تعامل، همفکری و همدلی بتوانیم به اهداف تعیین شده دست یابیم.  ایشان ضمن برشمردن اهمیت و جایگاه منابع انسانی در سازمانها و شرکت، افزودند: الحمدالله بدنه نیروی انسانی موجود در شرکت شهر آتیه متشکل از نیروهای متخصص و متعهد می باشد و به همین دلیل هم استراتژی بر این مبنا قرار گرفت که کمبود و کاستی نیروی انسانی در هر قسمتی،  با جابجایی افراد در داخل شرکت جبران گردیده و حتی الامکان از ورود نیروی انسانی جدید به شرکت خود داری گردد.

مدیرعامل شرکت شهر آتیه در خصوص برنامه های سال جاری اشاره کردند: با برنامه ریزی های انجام گرفته، نقشه راه شرکت در سال جاری در حال تهیه و تدوین می باشد. ایشان در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت این نقشه، خاطر نشان کردند: یکی از کارویژه های اصلی این نقشه اینست که کمک شایانی به هم افزایی و نظام مند کردن فعالیتهای شرکت خواهد نمود.

مهندس دهقانیان در ادامه اظهار داشتند: با تلاش و همکاری همه همکاران و با توجه به اقدامات انجام شده در چندماه گذشته، بسترهای مناسبی  جهت انجام اقدامات سازنده و بهینه صورت گرفته است که این امر حاوی این پیام خواهد بود که ادامه مسیر جهت تحقق اهداف سهل تر گردیده است. مدیرعامل شرکت اظهار امیدواری نمودند که تمامی معاونت ها و قسمت های مختلف با برنامه ریزی منسجم و دقیق مطابق با استراتژی های کلان شرکت و در چارچوب نقشه راه ترسیم شده، در جهت نیل به اهداف تلاش نمایند.

در پایان جلسه هر یک از معاونین و مدیران ضمن ارائه گزارش فعالیت های انجام شده، نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه های مختلف ایراد نمودند.​