بازدید معاون املاک و پشتیبانی بانک شهر از پروژه ۲۵۰۰ واحدی غدیر

بازدید معاون املاک و پشتیبانی بانک شهر از پروژه ۲۵۰۰ واحدی غدیر

معاون املاک و پشتیبانی بانک شهر به همراه سرپرست شرکت سرمایه­ گذاری شهرآتیه از پروژه مسکونی – تجاری بازدید کردند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه­ گذاری شهرآتیه، دکتر آخوندی معاونت املاک و پشتیبانی بانک شهر و مهندس مشعشعی سرپرست شرکت سرمایه ­گذاری­ شهرآتیه به همراه رئیس اداره ساختمان بانک شهر و مدیران اجرایی، از پروژه مسکونی – تجاری غدیر بازدید کردند.

در ابتدای جلسه مهندس محمدرضا موسوی – مدیرپروژه غدیر به ارائه گزارش از اجرا، روند و موانع موجود پروزه غدیر پرداخت.

دکتر آخوندی در بازدید میدانی که بیشتر با هدف بررسی مشکل برق ­رسانی به واحدهای آماده تحویل انجام شد، با ابراز رضایت از روند انجام کار، گفت: امیدواریم با نظارت، پیگیری و همکاری بین بانک شهر و شرکت سرمایه ­گذاری­ شهرآتیه این پروژه عمرانی هر چه زودتر به مرحله بهره ­برداری برسد.

مهندس مشعشعی نیز با ارائه گزارش کلی از پروژه، از همکاری و حمایت همه جانبه بانک شهر تشکر کرد و افزود اینگونه تعاملات و همکاری­ ها را با توجه به در نظر گرفتن منافع بانک شهر و شرکت سرمایه­ گذاری شهرآتیه باید تسریع کرد.

هومن مشعشعی گفت: وجدان کاری، اخلاص و تعهد کارکنان مهمترین سرمایه و شاخص اصلی شرکت سرمایه­ گذاری­ شهرآتیه و بانک شهر است لذا باید پیرامون رضایت­مندی نیروی انسانی و نگهداشت آن گام­ های مؤثر برداشت.

پروژه غدیر در منطقه ۱۸ شهرداری تهران در منطقه یافت آباد در زمین به مساحت ۳۴/۱۰۱۱۱۰ در ۵۴ بلوک مشتمل  بر ۲۵۰۰ واحد مسکونی با زیربنای ۱۲/۱۹۲۶۲ مترمربع، دو واحد درمانگاه با زیربنای ۱۱۴۰۰ مترمربع و ۷۸۸ با زیربنای ۲۶۰۰۰ مترمربع واقع می ­باشد که در حال حاضر بلوک ­های نسترن و نرگس احداث شده و به وزارت دفاع و پشتیبانی واگذار گردیده ­اند. بلوک­ های رازقی، اقاقیا، و یاسمن ۱ و ۲ در مراحل پایانی عملیات احداث می ­باشند.