بازدید مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره از پروژه ۲۵۰۰ واحدی غدیر

بازدید مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره از پروژه ۲۵۰۰ واحدی غدیر

هم زمان با برگزاری سیزدهمین جلسه هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه در سال جاری، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره از پروژه۲۵۰۰ واحدی غدیر بازدیدکردند.

به گزارش روابط عمومی؛ مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه، بازدید میدانی از پروژه ۲۵۰۰ واحدی ” تجاری، درمانی، مسکونی ” غدیر به عمل آمد.

بر پایه این گزارش ناصر آخوندی معاون املاک و پشتیبانی بانک شهر و رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه و هومن مشعشعی مدیرعامل،  محمدرضا مومنی، منوچهر خواجه دلویی و فریدون درویش زاده دیگر اعضای هیئت مدیره از پروژه تجاری، درمانی، مسکونی غدیر بازدید کردند و از نزدیک در جریان چگونگی پیشرفت این پروژه قرار گرفتند. در این برنامه پس از بازدید میدانی از بخش های مختلف پروژه، طی جلسه ای با حضور مسئولین، چالش ها و مشکلات پروژه تشریح و ضمن تاکید بر ضرورت تسریع در تکمیل این پروژه مهم ملی موارد بیان شده در جلسه را مورد نقد و بررسی قرار دادند.

گفتنی است پروژه غدیر: در منطقه ۱۸ شهرداری تهران در منطقه یافت آباد – خیابان حسینی در زمینی به مساحت بیش از ۳۴ هزار متر مربع، در ۵۴ بلوک مشتمل بر ۲۵۰۰ واحد مسکونی با زیربنای بیش از ۲۸۰ هزار متر مربع ، ۲واحد درمانگاه با زیربنای ۱۱۴۰۰ مترمربع و ۷۸۸ واحد تجاری با زیربنای ۲۶هزار مترمربع واقع می باشد.