بازدید مدیرعامل نوسازی شهر تهران و شهردار منطقه ۱۹ از پروژه های مسکونی- تجاری شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه

بازدید مدیرعامل نوسازی شهر تهران و شهردار منطقه ۱۹ از پروژه های مسکونی- تجاری شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه  ، مدیرعامل نوسازی شهر تهران و شهرداری منطقه۱۹تهران از پروژه های مسکونی تجاری در حال اجرای شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید که با حضور دکتر سید مهدی هدایت مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری تهران، مهندس تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ تهران، مهندس هومن مشعشعی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه و دکتر یداله کاظمی مدیرعامل شرکت مسکن و ساختمان جهان از پروژه های در حال اجرا منطقه ۱۸ و ۱۹بازدید به عمل آوردند.

در پایان این بازدید درخصوص پروژه های شهرآتیه در منطقه ۱۹و ۱۸ شهرداری تهران گفتگو و مذاکره گردید.

قابل ذکر است پروژه بهروز در منطقه ۱۹ تهران درمحله دولت خواه  با متراژ زمین ۲۰۱۹۵ مترمربع  با تعداد ۴۹۴ واحد مسکونی در۴ بلوک  درمساحت ۶۲۱۵۶ مترمربع ناخالص و ۱۴ واحد تجاری و یک واحد خدماتی با مساحت  ناخالص ۳۲۰۰ مترمربع درحال اجرا می باشد.

پروژه غدیر در منطقه ۱۸ شهرداری تهران در منطقه یافت آباد در زمین به مساحت ۳۴/۱۰۱۱۱۰ در ۵۴ بلوک مشتمل  بر ۲۵۰۰ واحد مسکونی با زیربنای ۱۲/۱۹۲۶۲ مترمربع، دو واحد درمانگاه با زیربنای ۱۱۴۰۰ مترمربع و ۷۸۸ با زیربنای ۲۶۰۰۰ مترمربع واقع می ­باشد. ­

پروژه کاوه در منطقه ۱۸ شهرداری تهران در محله یافت آباد خیابان معلم در مساحت ۲۵۵۳۸ متر  با ۱۹۶ واحد مسکونی با مساحت ناخالص  ۲۶۴۸۱ متر در ۱۴ بلوک ۷طبقه  با ۳۵درصد پیشرفت فیزیکی  و ۵۲۷ واحد تجاری در مساحت ناخالص ۴۹۲۱۸ متر می باشد.