انتصابات جدید در شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه

انتصابات جدید در شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه

 سرپرست جدید معاونت فنی و مهندسی و مدیران پروژه های غدیر و کاوه شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه؛ مهندس هومن مشعشعی، سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری شهرآتیه طی احکامی جداگانه، سرپرست جدید معاونت فنی و مهندسی و مدیران پروژه های غدیر و کاوه را منصوب کرد.

مطابق این احکام مهندس “سید محمدرضا موسوی” به عنوان سرپرست معاونت فنی و مهندسی، مهندس “مسعود دانش” با حفظ سمت به عنوان مدیره پروژه غدیر و مهندس “افشین آذرپناه” به عنوان مدیر پروژه کاوه منصوب شدند.

مهندس مشعشعی در ابتدای معارفه ای که به همین منظور تشکیل شده بود طی سخنانی گفت: به لطف خدا و تلاش مجموعه همکاران، شرکت هم اکنون  در شرایط خوبی قرار دارد و از نظر سود دهی امسال وضعیت رضایت بخشی حاصل شده است.

وی همچنین ضمن آرزوی توفیق برای سرپرست جدید معاونت فنی و مهندسی گفت: شناسایی مواردی که منجر به کند شدن روند پیشرفت پروژه های اجرایی می شود و همکاری نیروهای زیرمجموعه معاونت فنی و مهندسی در راستای اهداف شرکت شهرآتیه و بانک شهر و تحویل به موقع پروژه ها از جمله دستور کارهای سرپرست جدید این معاونت خواهد بود.

شایان ذکر است: سید محمدرضا موسوی پیش از این مدیر پروژه های زرند و کاوه و سرپرست پروژه نوسازان غدیر از پروژه های تحت نظر این شرکت بوده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *