امیرالمومنین، مظهر عدالت و شجاعت

امیرالمومنین، مظهر عدالت و شجاعت

امیرالمومنین، مظهر عدالت و شجاعت

 هومن مشعشعی با صدور پیامی سالروز میلاد با سعادت حضرت علی(ع) را تبریک گفت و امیرالمومنین را مظهر عدالت و شجاعت برشمرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه، متن پیام مدیرعامل به شرح زیر است:

امیرالمومنین پرچمدار عدالت، شجاعت و جاودانه تاریخ و الگوی کامل و تعالی بخش انسان و مظهر بالندگی برای همه نسل های بشریت است. سیزدهم رجب و در سالروز میلاد امیر مهربانی‌ها و نام گذاری این روز با برکت به نام پدر که ترجمان نام بلند آوازه علی علیه‌السلام است، فرصت کوتاهی برای پاسداشت مقام مردانی است که به اعتبار نامشان باید سراپا ایستاد و مردانه زیستن در نهاد پدران سرزمین ما موهبتی است که با تکیه بر سیره و منش آن امام همام به ودیعه گذاشته شده و سرمایه‌ای گرانبها است.

در این روز خجسته امید آن را دارم که در ادامه راهی که پیش رو داریم، این تلاش‌ها در راستای دستیابی به چشم‌انداز، حفظ و ارتقای جایگاه برتر شرکت در تمامی بخش‌ها همچنان ادامه یابد. بر همین اساس مصمم هستیم تا با حمایت و پشتیبانی تمامی پرسنل در جهت محقق نمودن اهداف عالیه، واجب می‌دانم ضمن تاکید بر اینکه این موفقیت‌ها حاصل عملکرد حرفه‌ای یکایک مدیران و کارکنان ارزشمند شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه است، مراتب سپاس و قدرشناسی  خود را از کلیه همکاران عزیز اعلام دارم.

بسیار خرسندم از اینکه در این روز مبارک، برای پاسداشت مردان عرصه سازندگی و آبادانی کشورم فرصتی هرچند کوتاه دست داده تا روز پدران و برادرانم را صمیمانه تبریک بگویم، روزتان مبارک و سایه پر مهرتان پاینده باد.

هومن مشعشعی

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره