عملیات توسعه پروژه مسکونی-تجاری بهروز آغاز می شود

عملیات توسعه پروژه مسکونی-تجاری بهروز آغاز می شود
سرپرست شرکت شهرآتیه خبر داد
عملیات توسعه پروژه مسکونی-تجاری بهروز آغاز می شود

سرپرست شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه از بخش های مختلف مسکونی تجاری پروژه بهروز بازدید کرد و خواستار توسعه این عملیات ساخت شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه؛ مهندس هومن مشعشعی در این بازدید که مدیران مجموعه شرکت وی را همراهی می کردند، درخصوص مشکلات و مسائل پروژه گفت و گو کرد.

مشعشعی در این جلسه با اظهار امیدواری از اینکه این بازدید زمینه ساز تعاملات بیشر خواهد شد، گفت: بدون شک  موجب اثرات مثبت و برکات همکاری بین بانک شهر و مجموعه شهرآتیه خواهد شد. وی همکاری متقابل را بسیار مفید دانست و اظهار داشت؛ همه دست به دست هم داده اند تا پروژه های تحویلی از بانک شهر به نتیجه مطلوب برسد که این موفقیتها انگیزه ای می شود تا بانک در زمینه راه اندازی و رشد این قبیل پروژه ها بیشتر با ما همکاری کند چرا که باعث ایجاد اشتغال، تولید و رونق بیشتر شرکت می شود.

مهندس مشعشعی در این بازدید ضمن تشکراز مدیران بانک شهر به جهت پشتیبانی گفت: قطعاً انگیزه بانک شهر در کمک به این گونه طرحها فراتراز مسائل مالی بوده و در راستای توسعه و پیشرفت کشور می باشد که این موضوع قابل تحسین است.

گفتنی است پروژه بهروز در منطقه ۱۹ تهران درمحله دولت خواه  با متراژ زمین ۲۰۱۹۵ مترمربع  با تعداد ۴۹۴ واحد مسکونی در۴ بلوک  درمساحت ۶۲۱۵۶ مترمربع ناخالص و ۱۴ واحد تجاری و یک واحد خدماتی با مساحت  ناخالص ۳۲۰۰ مترمربع در حال اجرا می باشد.