رصد روند تغییرات در پروژه ۲۵۰۰ واحدی غدیر

رصد روند تغییرات در پروژه  ۲۵۰۰ واحدی غدیر
با حضور معاون املاک و پشتیبانی بانک شهرصورت گرفت

رصد روند تغییرات در پروژه  ۲۵۰۰ واحدی غدیر

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه: معاون املاک و پشتیبانی بانک شهر به همراه سرپرست شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه، برای دومین بار ، از “پروژه تجاری، درمانی، مسکونی غدیر” بازدید کردند.

ناصر آخوندی معاون املاک و پشتیبانی بانک شهر، هومن مشعشعی سرپرست شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه، مرتضی رضائی نژاد رئیس اداره ساختمان بانک شهر و محمدرضا موسوی مدیره پروژه غدیر، از پروژه تجاری، درمانی، مسکونی ۲۵۰۰ واحدی غدیر بازدید کردند.

دکتر ناصرآخوندی معاونت املاک و پشتیبانی بانک شهر، ضمن قدردانی از عوامل پروژه، به ضرورت پیگیری و اجرایی شدن تصمیمات صورت گرفته، همکاری و تعاملات سازنده بانک شهر و شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه را مورد تاکید قرار داد.

در ادامه مهندس هومن مشعشعی سرپرست شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه نیز  با ارایه گزارش کلی از پروژه، تلاش همه جانبه همکاران بخصوص از همکاری بانک شهر قدردانی نمود. وی با بیان اینکه برای بهبود وضعیت و عملی شدن سیاست های بانک شهر با تمام توان تلاش خواهیم کرد، از همه مدیران خواست که به منظور محقق شدن تمامی اهداف مدنظر متمرکز شده  و اقدامات لازم را با تلاش و سرعت مضاعف پیگیری نمایند.

در پایان مهندس محمد رضا موسوی مدیر پروژه غدیر، به ارائه گزارشی از اجرا، روند و موانع موجود پروژه پرداخت و گفت: علاوه بر رفع مشکلات برق واحدهای تحویلی به وزارت دفاع، توانستیم میزان ولتاژ برق دو برج در حال تکمیل و گاز فشار قوی تعدادی از بلوک ها را نیز افزایش دهیم.

 

پروژه غدیر: در منطقه ۱۸ شهرداری تهران در منطقه یافت آباد- خیابان حسینی در زمین به  مساحت بیش از   ۳۴ هزار متر مربع، در ۵۴ بلوک مشتمل بر ۲۵۰۰ واحد مسکونی با زیربنای بیش از ۲۸۰ هزار متر مربع،۲ واحد درمانگاه با زیربنای ۱۱۴۰۰ متر مربع و ۷۸۸ واحد تجاری با زیربنای ۲۶ هزار مترمربع  واقع می باشد. که در حال حاضر بلوک های نسترن و نرگس به تعداد ۳۴۴ واحد، احداث شده و به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح واگذار شده است.

بلوک های رازقی، اقاقیا و یاسمن ۱و۲ جمعاَ  ۴۷۲ واحد با ۸۶% پیشرفت در مراحل پایانی عملیاتی احداث هستند.