برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون فنی و مهندسی شرکت

برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون فنی و مهندسی شرکت

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه، جلسه تکریم و معارفه معاونین جدید و سابق فنی و مهندسی شرکت با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران و پرسنل معاونت فنی و مهندسی در محل سالن جلسات شرکت برگزار گردید.

مهندس رضایی نژاد معاون سابق فنی و مهندسی شرکت ضمن تبریک ایام ربیع الاول و آرزوی سلامتی برای همه همکاران شرکت، اظهار داشتند: در بیش از دو سالی که از حضور ایشان در معاونت فنی و مهندسی گذشته، فعالیت های مثبتی انجام گرفته و با توجه به بضاعتی که در مجموعه وجود داشته و حسب تعاملاتی که در گذشته انجام شده بود، الحمدالله فعالیت ها به خوبی پیش رفته و انشاالله در روزهای آتی شاهد نتایج مثبت این تلاشها و فعالیتها خواهیم بود. مهندس واعظی معاون جدید فنی و مهندسی شرکت در ادامه ضمن عرض سلام به تمامی مدیران و همکاران شرکت، از حسن عنایت مهندس دهقانیان نسبت به انتخاب ایشان تشکر نموده و اظهار امیدواری کردند در مسئولیت جدید، با همکاری همه همکاران بتوانند در جهت تحقق اهداف شرکت اقدام نمایند.

در ادامه جلسه، مهندس دهقانیان مدیرعامل شرکت ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فرخنده ماه ربیع الاول و تشکر و قدردانی از زحمات و تلاشهای مهندس رضایی نژاد در مدت زمان مدیریت ایشان، افزودند: معاونت فنی و مهندسی شرکت بعنوان موتور محرکه شرکت بوده که دارای وظایف اساسی و مهم می باشد و انتظار می رود شاهد تلاش بیش از پیش همکاران در این حوزه باشیم.

ایشان ضمن آرزوی موفقیت برای مهندس رضایی نژاد در تمامی عرصه های شغلی و زندگی شخصی، خاطر نشان کردند: مهندس واعظی نیز از نیروهای متخصص و خبره در حوزه های مرتبط با مباحث فنی و مهندسی می باشند. مدیرعامل شرکت ابراز امیدواری کردند که مهندس واعظی ضمن سر و سامان دادن به پروژه های قبلی شرکت، با همکاری معاونت املاک و فروش شرکت نسبت به برنامه ریزی و هماهنگی لازم جهت شروع پروژه های جدید اقدام نمایند.

مهندس دهقانیان در ادامه افزودند: با پیگیری های انجام شده قرارداد تراموای شیراز در شورای شهر شیراز مصوب گردیده و انشاالله ظرف دو هفته آینده ابلاغ خواهد شد. همچنین مذاکراتی با مجموعه شهرداری اهواز جهت شروع مطالعات تراموای اهواز انجام گردیده است که امیداوریم بزودی فاز مطالعات آن شروع گردد.