بازدید میدانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه از پروژه های عمرانی

بازدید میدانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه از پروژه های عمرانی

در راستای بازدید از پروژه ها‌ و بررسی موضوعات مختلف، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه  با حضور در پروژه های، اداری تجاری افق دماوند، کودک۲ و پروژه مسکونی آل یاسین از این مجموعه ها بازدید به عمل آوردند.

 دکتر علیرضا ابراهیم پور، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه، در بازدید از پروژه های اداری تجاری افق دماوند، کودک۲ و پروژه مسکونی آل یاسین– تأکید کرد در پروژه‌های عمرانی باید در کنار توجه به صرفه و صلاح سازمان و رعایت اصل صیانت از منابع، به زمان‌بندی اجرای پروژه ها، مدیریت هزینه، هماهنگی، مشاوره تخصصی و نظارت که مسائل اصلی در این پروژه‌ها هستند، توجه ویژه نمود و با حضور میدانی، فرایند نظارت و اجرای پروژه‌ها با جدیت پیگیری شود.

وی اولویت این پروژه ها را در اولین گام اقتصادی بودن دانست و اذعان داشتند؛ تمامی پروژه ها می بایست دارای طرح امکان سنجی (Feasibility study) باشند تا دقیقاً متوجه شدیم که هزینه اجرا و عملیاتی کردن هر پروژه با برنامه در منطقه مورد نظرچه میزان می باشد و آیا ارزش اجرا دارد یا خیر؟ و اگر ارزش دارد چه میزان باید زمان  صرف نمود؟

به گزارش روابط عمومی؛ در بازدید مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه و هیئت متشکل از برخی از مدیران اجرایی شرکت، دکتر ابراهیم پور ضمن بررسی افدامات حاصله و استماع گزارش آقایان مهران ملکشاهیان مدیر برنامه ریزی و مطالعات اقتصادی، امیرحسین کریمی مدیر املاک و مرتضی مقصودیان مدیر فروش از نزدیک با برخی موانع و مشکلات اجرایی این پروژه ها آشنا شدند.

ابراهیم پور در پایان ضمن تأکید بر تسریع در رفع موانع و مشکلات و تکمیل و اتمام پروژه‌های ناتمام، دستورات و هماهنگی لازم برای پیشبرد این پروژه ها را صادر و مقرر نمود در اسرع وقت جلسات کارشناسی بابت هر پروژه با حضور تمامی معاونین و مدیران مرتبط و مشاورین تخصصی برگزار و تصمیمات لازم در خصوص رفع موانع و مشکلات صورت پذیرد.