ناوگان حمل و نقل درون شهری

تامین نیازمندی های شهرداری های سراسر کشوردر حوزه حمل و نقل عمومی

حمل و نقل عمومی موضوعی است که مورد توجه همه کارشناسان مدیریت شهری و اجتماعی است که توجه به آن گره‌های کور ترافیکی را باز خواهد کرد و اقدامی موثر در کاهش آلودگی هوا به شمار می رود.
از این رهگذر، شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه با درک مسئولیت اجتماعی خود در راستای توسعه پایدار شهری، تامین نیازمندی های شهرداری های سراسر کشور در حوزه حمل و نقل عمومی را از اولویت های خود در حوزه بازرگانی و تامین می داند. در این راستا تیم حرفه ای بازرگانی شهرآتیه، با بهره مندی از روابط تجاری مناسب با تولیدکنندگان و عرضه کنندگان داخلی و خارجی، تامین ناوگان حمل و نقل درون شهری را با بهترین کیفیت و در عین حال مناسب ترین قیمت، به انجام می رساند.

شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه طی سال های اخیر، قراردادهایی در این حوزه برای تامین برندهای معتبر خارجی نظیر Scania ،Benz ،Yutong و ... توسط شرکت های ایران خودرو دیزل، عقاب افشان، اِسنا، آکیا، دوویچ و ... که از پیشروهای این صنعت در ایران هستند، داشته است. از ویژگی های منحصر به فرد شهرآتیه در زمینه تامین ناوگان حمل و نقل شهری، امکان تامین مالی خارجی، ایجاد خط اعتبار بانکی و تهاتر املاک و مستغلات شهرداری ها جهت تامین نقدینگی لازم برای تامین این نیازمندی ها می باشد که منجر به تسریع این مهم شده و نقش بسزایی در بهبود خدمت رسانی به شهروندان داشته است.
برخی از پروژه های در حال انجام شهرآتیه در زمینه تامین ناوگان حمل و نقل شهری شامل موارد ذیل است:
۱- تامین ۱۳۳ دستگاه اتوبوس تک کابین شهری با برند اسکانیا برای شهرداری مشهد
۲- تامین ۲۰۰ دستگاه اتوبوس دو کابین شهری با برند یوتونگ برای شهرداری شیراز