خرید و فروش املاک

حوزه املاک و مستغلات شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه، با برخورداری از تیم متخصص و متبحر

خرید و فروش املاک

یکی از حوزه های اصلی در صنعت ساختمان، مدیریت املاک و مستغلات است. بر هیچ کس پوشیده نیست که فرایند خرید و فروش املاک و مستغلات امری تخصصی بوده و نیازمند مدیریت بهینه است. در حال حاضر و پس از رکود چندساله اخیر در حوزه املاک، اهمیت وجود چنین تخصصی، خصوصاً برای مجموعه هایی که املاک و مستغلات بخش بزرگی از دارایی های ایشان را تشکیل می دهد، دوچندان شده است. بدیهی است که عدم توانایی در مدیریت فروش دارایی های ثابت و در راس آنها املاک و مستغلات، این مجموعه ها را در تامین نقدینگی و سرمایه مورد نیاز برای انجام پروژه ها دچار بحران جدی می کند و تنها خواب سرمایه را برای آنها به ارمغان می آورد.
حوزه املاک و مستغلات شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه، با برخورداری از تیم متخصص و متبحر، کارگزاری خرید و فروش املاک برای مجموعه های بزرگی چون شهرداری ها و بانک ها را با جدیت دنبال می کند و علی رغم رکود سنگین چندسال اخیر در این حوزه، عملکرد بسیار موفقی از خود به جای گذاشته است.
بسیاری از شهرداری های سراسر کشور، با سپردن املاک مازاد خود به شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه برای کارگزاری فروش، نقدینگی لازم برای اجرای پروژه های عمرانی خود را تامین می کنند.
همچنین طی سال های اخیر، سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی بسیاری با خرید املاک و مستغلات از طریق شهرآتیه که غالبا در نقاط بسیار خوب شهری واقع شده اند و قابلیت اجرای پروژه های پربازده را دارند، در احداث پروژه های بزرگ مسکونی، اداری، تجاری و ... شریک این شرکت گشته اند و از سود سرمایه گذاری مناسبی برخوردار شده اند.
یکی از استراتژی های فروش املاک شهرآتیه که برای بسیاری از خریداران جذاب است و باعث شده است تا علی رغم شرایط رکود کشور در سال های اخیر، بسیاری از خریداران و منجمله خریداران خرد از مزایدات این شرکت استقبال کنند، وجود شرایط ویژه خرید با ارائه تسهیلات از جانب بانک و تقسیط مناسب هزینه خرید املاک است.
خرید املاک و مستغلات به فروش گذاشته شده شهرآتیه را از طریق صفحه مزایدات می توانید دنبال کنید.