حمل و نقل ریلی (مترو و قطار شهری)

اجرای انواع پروژه های حمل و نقل ریلی (مترو و قطار شهری) در کلان شهرهای ایران

شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه، تمرکز بر اجرای پروژه های حمل و نقل ریلی (مترو و قطار شهری) را به عنوان یک راهبرد در راستای توسعه پایدار شهری برگزیده است و با سرعتی تحسین برانگیز، در حال پیشرفت در این حوزه با بهره مندی از توان مالی بانک شهر و نیز با استفاده از ظرفیت های فنی و مالی شرکت های معتبر داخلی و خارجی است. پروژه های بزرگ و ملی نظیر خط ۶ و ۷ متروی تهران، خط ۲ متروی اصفهان و خط ۲ متروی شیراز، بخشی از تلاش های این شرکت در راستای بهبود حمل و نقل عمومی شهرها و کاهش آلودگی هوا که از معضلات اصلی امروز کلان شهرهای کشور است، می باشند.

ارائه زنجیره ای از خدمات یکپارچه و به هم پیوسته EPC+F

شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه با ارائه زنجیره ای از خدمات یکپارچه و به هم پیوسته EPC+F (مهندسی، تامین، ساخت و تامین مالی) در حوزه توسعه حمل و نقل ریلی کلان شهرهای کشور، در صدد ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود و بهبود کیفیت زندگی شهروندان ایران زمین است.
خطوط ۶ و ۷ مترو در سال ۹۵ اولویت اصلی توسعه حمل و نقل عمومی در تهران بوده اند که درصورت رسیدن به حداکثر ظرفیت می‌توانند حدود ۲ میلیون نفر به جابه‌جایی‌ مسافران روزانه شهر بیفزایند. با بهره‌برداری از خطوط ۶ و ۷ طول خطوط متروی پایتخت به ۲۴۱ کیلومتر خواهد رسید. همچنین تعداد ایستگاه‌های مترو به ۱۵۶ می‌رسد. خطوط ۶ و ۷ مترو خطوطی است که جنوب تهران را به مناطق شمالی و مرکزی متصل کرده و به‌دلیل داشتن تقاطع با سایر خطوط مترو قطعا در کیفیت زندگی مردم شهر تهران تأثیرگذار خواهد بود.