جلسه هم اندیشی مدیرعامل با معاونین و مدیران دفاتر نمایندگی شرکت در استانها

جلسه هم اندیشی مدیرعامل با معاونین و مدیران دفاتر نمایندگی شرکت در استانها

جلسه هم اندیشی مدیرعامل با معاونین و مدیران دفاتر نمایندگی شرکت در استانها
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه جلسه هم اندیشی مدیرعامل با معاونین و مدیران دفاتر نمایندگی شرکت در استانها در تاریخ ۱۲ مردادماه در محل سالن جلسات شرکت برگزار گردید.
در ابتدای جلسه مهندس دهقانیان مدیرعامل شرکت ضمن تبریک عید سعید قربان و خوشامدگویی به مدیران دفاتر اظهار داشتند: طبق برنامه ریزی های انجام شده فعالیت های شرکت در مسیر درستی قرار گرفته که انشاالله بزودی شاهد نتایج آن خواهیم بود.
ایشان ضمن تشکر از تلاش ها و همکاری مدیران دفاتر نمایندگی شرکت در استانها تاکید کردند : در کنار تمامی مسائل و مواردی که مدیران در حال پیگیری و برنامه ریزی می باشند دو مورد بسیار حائز اهمیت و شایسته توجه بوده که بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و پیگیری گردد.
موضوع اول مربوط به مسئله تطبیق حسابهای فیمابین شرکت و شهرداری ها است و موضوع دوم بحث مربوط به پیگیری و اخذ پروژه های جدید می باشد که بایستی از طرف مدیران پیگیری و اجرایی گردد.
نایب رییس هیات مدیره شرکت خاطر نشان کردند: در حوزه تراموا با شهرداری شیراز قرار داد منعقد گردیده که امیدواریم بزودی بعد از رفع ایرادات فنی، قرار آن ابلاغ شده و وارد فاز اجرایی شود. همچنین با شهرداری های قزوین و کرج نیز در این زمینه تفاهم نامه منعقد گردیده و جلسه بسیار خوبی هم با شهردار و اعضای شورای شهر کلان شهر رشت نیز برگزار گردیده که انشاالله بزودی شاهد نتایج آن خواهیم بود.
در ادامه جلسه مدیران دفاتر نمایندگی هر یک به تفکیک ضمن ارائه گزارش فعالیت های خود، به ارائه نظرات و پیشنهادات و مسائل مرتبط با حوزه کاری خود پرداخته و بر ارتقاء جایگاه دفاتر جهت تسهیل در انجام کارها تاکید کردند. معاونین شرکت نیز به فراخور هر موضوع راهکارها و نظرات خود را در مورد مسائل مختلف ارائه نمودند.
در پایان جلسه مدیرعامل شرکت ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و پیگیری های مدیران مربوطه، تاکید کردند که برنامه ریزی لازم جهت برگزاری منظم جلسات هم اندیشی صورت پذیرفته و همچنین اقدامات لازم جهت ارتقاء ارتباط و تعامل بهینه بین دفاتر با دفتر مرکزی شرکت و مدیران ستادی صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *